سخن بزرگان

أیُّهَا النّاسُ، إِیّاکُمْ وُحُبَّ الدُّنْیا، فَإِنَّها رَأْسُ کُلِّ خَطیئَة، وَبابُ کُلِّ بَلیَّة، وَداعى کُلِّ رَزِیَّة.

اى گروه مردم، نسبت به محبّت و علاقه به دنیا مواظب باشید، چون که علاقه و محبّت به دنیا اساس هر خطا و انحرافى است، و دروازه هر بلا و گرفتارى است، و نزدیک کننده هر فتنه و آشوب؛ و نیز آورنده هر مصیبت و مشکلى است.

— امام علی (ع)

مشهدی: در کنار مردم سیستان هستیم

مدیر طرح هم‌نمک در مصاحبه ای با روابط عمومی مجموعه از دغدغه این روزهای هم‌نمک می گوید و اشاره میکنند به این موضوع که: باید سریعا به مسئله سیستان و بلوچستان رسیدگی شود.

محمدرضا مشهدی: ما امروز با تمام توان و ظرفیت قدم در راه کمک به بهداشت و درمان مردم سیستان گذاشته ایم. باید بدانیم این مردم شریف و مظلوم امروزه نیاز به کمک ما دارند و این وظیفه و دین به گردن همه‌ی مردم و مسئولین و صاحبان برندها و مشاغل هست چرا که همه‌ی ما ایرانی هستیم و در روزهای سخت چه در زلزله چه در کرونا چه در سیل باید کنار هم قرار بگیریم تا از بحران عبور کنیم.

وی افزود: در این چند روز با کمک مردم و خیرین در حال آماده سازی اقلام بهداشتی مثل مایغ ضدعفونی کننده و مایع شست و شو دست و همینطور ماسک هستیم، همچنین اقلام غذایی و آشامیدنی در حال آماده سازی هست و به لطف خدا برنامه داریم بیش از ۱۵ هزار از اقلام را به مردم نیازمند زاهدان اهدا کنیم.

مهندس مشهدی در انتها گفتند: مردم سیستان و بلوچستان عزیزان ما هستند و ما در تنگنا قرار گرفتن این عزیزان را تاب نمی آوریم.

 

خبر جدیدتر
اشتغال زایی مورد توجه هم‌نمک
خبر قدیمی‌تر
هم‌نمک در راه سیستان و بلوچستان

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست