دسته‌بندی: خبر, کمک به مناطق محروم

سخن بزرگان

دوست‌ هركس‌ عقل‌ او ، و دشمنش‌ جهل‌ اوست‌

— امام رضا (ع), (تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 467)

هم‌نمک همچنان در تلاش برای سیستان و بلوچستان است، به گزارش واحد روابط عمومی مجموعه، هم‌نمک با کمک خیرین و دعوت سازمان جمعیت هلال احمر به کمپین سیستان و بلوچستان از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده است.

با توجه به بحران‌های پیش آمده در منطقه و با در نظر گرفتن ساختار منظم و مدیریت کننده بحران از سمت هم‌نمک، جمعیت هلال احمر تصمیم به همکاری نزدیک با مجموعه هم‌نمک را گرفت.

گفتنی است هم‌نمک ابتدا با توجه به بحران های منطقه اقدام به آماده سازی اقلام بهداشتی مثل مایع های ضدعفونی کننده و شستشوی دست و اقلام آشامیدنی (آب) و تخت بیمارستانی کرد( بیش از ۱۵ هزار اقلام متناسب با اوضاع) و بلافاصله مدیریت محترم مجموعه آقای مهندس مشهدی شخصا به سیستان و بلوچستان سفر کرد و با مسئولان استان جلسات متعدد برگزار کرده و به صورت حضوری به بازدید روستاها و محل های آسیب پذیر رفت.
در این سفر یکی از مهم ترین هدف‌ها شناسایی علل و نقاط ضعف استان است.

همچنین با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و ظرفیت مجموعه در مدیریت بحران و سپس سازندگی، مدیران ارشد استان از هم‌نمک دعوت کرده اند برای ارائه راه کارها و ایجاد تفاهم نامه هایی برای رفع مشکلات مردم مظلوم سیستان و بلوچستان همکاری های نزدیکی صورت گیرد.
هم‌نمک همچنین این قول را به مقامات استانی داده است تا ۴۸ ساعت بعد از انعقاد تفاهم نامه با تمام ظرفیت در تمام بخش ها وارد میدان شود و همچنین قرار هست در طرح اطعام غدیر در سیستان و بلوچستان کار های متنوعی انجام شود تا مردم این منطقه بتوانند از حضور مجموعه هم‌نمک بهره‌مند شوند.
در این سفر مدیر کل استان سیستان و بلوچستان جناب آقای دکتر عبادی و مدیر کل مشارکت‌های استان جناب آقای دکتر حسن زاده و مدیر کل جمعیت هلال احمر استان جناب دکتر اقبالی با ابراز خرسندی از حضور هم‌نمک، این مجموعه را پیشرو در خدمت به مردم عنوان کردند و آرزوی توفیق بیش از پیش را داشته اند
در این سفر بسیار تاکید شده است که برای فضای اشتغال و کار در تمامی مباحث ها در آینده نزدیک گفتگو شود و هم‌نمک با تمام توان کنار مردم به خصوص مردم سیستان و بلوچستان است.
هم‌نمک در ادامه به سمت خاش خواهد رفت برای خدمت به خانواده های بی بضاعت و گرفتار در این منطقه.

این خبر در حال تکمیل شدن است

خبر جدیدتر
شما ازدواج کنید؛ مراسم عروسی با خیران هم‌نمک
خبر قدیمی‌تر
اقلام اهدایی هم‌نمک در مسیر زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست