ارسال کالا و وسایل زندگی(هبه)

اینجا متفاوت‌ترین بازار دنیاست. برای ورود به آن ابتدا از شما پذیرایی می‌کنند، بعد وارد سالن بازارچه می‌شوید و کالاهایی را که لازم دارید، انتخاب می‌کنید؛ البته غرفه‌دارها هیچ چیز نمی‌فروشند به غیر از محبت.

«مبارک است، کدام وسیله را می‌خواهی؟ این یکی هم هست، این عروسک را؟ اون یکی؟ بفرمایید».

«آقا من همسرم سکته کرده نیاز به تخت دارم که راحت‌تر بتونم بلندش کنم و …». می‌آید، اما در هیچ‌کدام از غرفه‌ها دستگاه پُز وجود ندارد. وسایل مورد نیازت را انتخاب می‌کنی، بعد مسئولان بازارچه وسایل را بار نیسان می‌کنند و در خانه‌ات می‌آورند. البته پول حمل و نقل را هم یقیناً خودشان می‌دهند.

 

خریدارها همه میهمان هستند و ۲۰ نفر ۳۰ نفر می‌آیند که زیاد شلوغ نشود، غرفه‌دارها هم بی‌تابانه منتظر پذیرایی از میهمانان هستند و این بی‌تابی را به زبان می‌آورند. دوست دارند بازارچه شلوغ باشد و همه هزاران قلم جنس را مشتری‌ها ببرند، اما هیچ کدام نه برای کالاها و نه برای روزهایی که کار کرده‌اند، هیچ پولی نمی‌گیرند. اینجا تجارت بر سر امر خیر است. خوبی می‌دهند و خوبی می‌گیرند.

 

 

شما از طریق تماس با خط ۱۸۰۱  و یا ارتباط با صفحه اینستاگرام  هم نمک، می توانید در طرح هبه سهیم شوید. همکاران ما به منزل شما آمده و لوازمی که نیاز ندارید را تحویل می‌گیرند. این لوازم در صورت نیاز، تعمیر می‌شود و سپس به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

 

 

هبه، ارسال کالا و وسایل زندگی

تاریخ انتشار

نویسنده

۲ دیدگاه. Leave new

  • سمیرا ملک
    3 اسفند 1401 17:36

    سلام من دوهفته است که تماس گرفتم. برای سرویس خواب دونفره ای که داشتم وخ. استم برای نیازمندی هبه کنم. ولی همکاران هنوز هماهنگ نکردند. لطفا پیگیری بفرمایید

    پاسخ
    • امین امیدی
      9 مرداد 1402 14:00

      سلام چشم امروز با شما تماس میگیرند،سایت به مشکل فنی برخورده بود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست