دسته‌بندی: جشنواره ملی هنری همام, خبر

سخن بزرگان

اِعْجَبُوا لِهذَا الاِْنْسانِ، یَنْظُرُ بِشَحْم، وَ یَتَکَلَّمُ بِلَحْم، وَ یَسْمَعُ بِعَظْم، وَ یَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْم
از این انسان شگفت زده شوید که با پیه اى مى بیند، با گوشتى مى گوید، با اسـتخوانى مى شـنود، و از حفره اى تنفس مى کنـد.

— امام علی (ع)
اولین جلسه هم‌اندیشی هیئت داوران دومین جشنواره ملی هنری همام با حضور سیدجواد شوشتری، مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) برگزار شد.
در ابتدای این جلسه محمدرضا مشهدی، دبیر دومین جشنواره همام به ارائه گزارش از اهم اقدامات انجام شده برای برپایی دومین جشنواره همام پرداخت و اهداف، برنامه‌‌ها و تغییرات این دوره از جشنواره را تشریح کرد.
مشهدی یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره را توجه به ابعاد بین‌المللی آن برشمرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، جشنواره همام همزمان با ایران در چند کشور دیگر برگزار خواهد شد. البته در سایر کشورها این جشنواره به صورت مجازی خواهدبود.
در ادامه سیدمحمدجواد شوشتری، مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، حضور هنرمندان معلول را در جامعه ناکافی دانست و خواستار توجه جدی به این قشر توانمند شد.
وی با اشاره به نقش جشنواره همام در شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هنری معلولان و معرفی آنها به جامعه، استقبال معلولان هنرمند از این رویداد را غافلگیرکننده ارزیابی کرد.
شوشتری حرکت به سمت برگزاری المپیاد معلولین در سطح کشور را یکی دیگر از اهداف بلند مدت جشنواره ذکر کرد.
در ادامه نیز هیئت داوران به بیان دیدگاه‌های کارشناسی و پیشنهادات خود در خصوص جشنواره پرداختند. در پایان نیز احکام هیئت داوران توسط مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) اهدا شد.
یادآوری می‌شود، هیئت داوران دومین جشنواره ملی هنری همام از اساتید برجسته در عرصه هنرهای تجسمی و موسیقی تشکیل شده است. دومین جشنواره ملی همام از پنجم اسفندماه به مدت پنج روز در فرهنگستان هنر با ارائه آثار توانیابان هنرمند برگزار خواهدشد.

 

 

خبر جدیدتر
برگزاری نمایشگاه و توزیع بیش از ۵۰۰ قلم اثاثیه منزل توسط طرح هم‌نمک در آستانه یلدا
خبر قدیمی‌تر
توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) میان خانواده های کم برخوردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست